Autoriseret værksted
Autoriseret Kia og ISUZU værksted
Vores erfarne team af mekanikere er specialiseret i at levere topkvalitetsservice til din Kia eller ISUZU. Med vores officielle certificering som autoriseret Kia og ISUZU værksted kan du være sikker på, at din bil bliver behandlet af veluddannede fagfolk, der har ekspertise inden for disse mærker. Vi håndterer alt fra regelmæssige serviceeftersyn og dækskift til mere omfattende reparationer af buler, skader og stenslag med omhu og præcision. Vi har adgang til originale reservedele og anvender den nyeste teknologi og retningslinjer fra bilproducenterne for at sikre, at din bil får den bedst mulige behandling. Med vores ekspertise og dedikation står vi klar til at holde din Kia eller ISUZU i optimal stand, så du kan køre sikkert og problemfrit på vejene.
Vi er også et aftaleværksted for mere end 35 forskellige forsikringsselskaber. Dette betyder, at vi er specialiserede i at håndtere skadesreparationer og udskiftning af forruder på tværs af alle bilmærker. Vores kunder nyder ekstra fordele, herunder muligheden for at få en fri lejebil under reparationen.
Book værkstedstid
Når du booker din næste værkstedstid online hos os, åbner vi dørene til en hurtig og problemfri oplevelse. Vores intuitive online booking-system giver dig fuld kontrol over din kalender, så du kan vælge den nøjagtige dato og tidspunkt, der passer bedst ind i din travle hverdag.
Slut med at skulle ringe rundt eller vente i kø på telefonen for at finde en ledig tid – med blot få klik kan du sikre dig, at din bil får den nødvendige service, når det passer dig bedst. Vi ved, hvor værdifuld din tid er, og vores mål er at gøre det så let som muligt for dig at få din bil på værksted og tilbage på vejen igen.
Serviceeftersyn
Kom til service hos Jørgen Hansen Biler
Uanset hvilken bil du har, kræver den fra tid til anden et godt serviceeftersyn, og gerne på et værksted med det mest moderne udstyr og de bedst uddannede mekanikere. Dette finder du med garanti hos os.
Vores medarbejdere følger alle relevante kurser, der er nødvendige for at kunne servicere et højteknologisk stykke mekanik, som en moderne bil er i dag. En ny bil kommer sjældent på værksted, men serviceeftersyn skal dog overholdes, hvis du altid vil være sikkert og komfortabelt kørende. Er skaden sket, kan du trygt henvende dig til os. Vi har altid det sidste nye inden for autoopretning, som sikrer at din bil altid er 100 % i orden – også efter en skade. Vi ordner alt for dig; du skal kun lave skadesanmeldelsen, så laver vi resten.
Selvom et serviceeftersyn kan synes dyrt og unødvendigt for nogen, så kan din bil ikke undvære det. Ved et serviceeftersyn opdages der fra tid til anden fejl, som kan have fatale konsekvenser senere hen. Prisen på serviceeftersyn kan variere, da det afhænger af, hvilken bil det er, der skal til service. En lille bil vil som udgangspunkt ofte koste mindre end en større bil, når den skal til service. Reservedele er dyrere ved en stor bil, og det kan også være mere omfattende arbejde, der skal laves på en stor bil.
Et serviceeftersyn indeholder eksempelvis:
- Kontrol af lys
- Kontrol af dæk og dæktryk
- Kontrol og evt. udskiftning af luft- og pollenfilter
- Kontrol af undervogn og styretøj
- Kontrol af alle væsker
- Kontrol af og evt. udskiftning af brændstoffilter (på udvalgte modeller)
- Kontrol af og evt. udskiftning af bremsevæske
- Kontrol af viskerblade
- Kontrol af remme
- Udskiftning af olie og oliefilter
- Visuel kontrol af bremser
- Smøring af døre, låse og hængsler
- Tilvalg: Bremseeftersyn inkl. rensning og opsmøring
Serviceeftersyn af din Kia
Er din bil fyldt 8 år, kan vi tilbyde service til attraktive priser. Vi synes nemlig, det er vigtigt, at bilerne passer deres service, selvom de ikke længere er omfattet af den mulige garanti. På den måde får du en bil, der holder i rigtig mange år, og samtidig er værdien højere, hvis du ønsker at sælge den på et tidspunkt. Ønsker du en pris på serviceeftersyn, kan du kontakte os og modtage et uforpligtende tilbud.
Det er vigtigt, at du benytter dig af et autoriseret værksted, når din bil skal til service, hvis du vil have garanti for, at din bil er i sikre hænder. Vi laver alt arbejde på din bil efter Kia’s forskrifter, og vores mekanikere er løbende på kurser og uddannelse, så de kan tage sig af din bil helt efter bogen. En anden fordel der er ved at få lavet dit service på et autoriseret Kia værksted er, at du er sikker på, at bilen kan blive dækket af den 7 års garanti/150.000 km, hvis der skulle opstå problemer. Det er en slags forsikring for dig og din bil.
Når din bil skal til service, behøver du ikke og sidde og vente ved os – det er du naturligvis velkommen til, men ønsker du en lejebil, når vi skal lave din bil, giver du blot besked om dette, når du booker din tid – enten telefonisk, via hjemmesiden eller via vores app. På den måde kan du nemt komme på arbejde, eller du kan køre ud og opleve den fantastiske natur, vi er omgivet af ved Vadehavet. Vi har også cykler til rådighed, hvis du gerne vil en tur ud i lokalområdet.
Vi stiller en Kia lejebil til rådighed gratis den første dag inklusiv 150 km, herefter kan den lejes for kr. 295,- pr. dag.
Lejebil Kia – Dagspris:
Dag 1: Gratis
Dag 2 og frem: 295,00 kr.
Lejebil ISUZU – Dagspris:
Pr. dag: 695,00 kr.
Selvrisiko på lejebil er 6.500 kr. pr. skade. Vi anbefaler, at tilkøbe en selvrisikoforsikring for 95 kr. pr. dag, for at opnå en selvrisiko på 0 kr. på lånebilen.
Service af Kia
Intervallet for serviceeftersyn varierer. Når det gælder Kia anbefaler vi, at du tjekker bilens servicehæfte eller kontakter vores autoriserede Kia værksted, for at sikre at du opretholder 7 års garanti/150.000 km
Men som en tommelfingerregel skal bilen serviceres for hver:
Benzin – Benzin Hybrid – Plug In Hybrid:
15.000 km – dog senest 12 mdr. efter sidste eftersyn.
Diesel – Diesel Mild Hybrid:
30.000 km – dog senest 24 mdr. efter sidste eftersyn.
Elbil:
30.000 km – dog senest 24 mdr. efter sidste eftersyn
Bemærk at nogle varianter er for hver: 15.000 km – dog senest 12 mdr. efter sidste eftersyn.
For præcise detaljer og information om serviceintervallerne er du velkommen til at kontakte os. Ved at følge fabrikkens forskrifter, kan du sikre dig, at din Kia forbliver i optimal stand og kører problemfrit.
Service af ISUZU
Intervallet for serviceeftersyn varierer. For Isuzu D-Max anbefaler vi som en tommelfingerregel disse retningslinjer for at sikre, at du opretholde optimal ydeevne og holdbarhed.
For Isuzu D-Max på det danske marked anbefaler vi, at serviceeftersynet udføres, når bilen når 20.000 km eller hvert andet år, afhængigt af hvad der indtræffer først, for at opretholde garanti på 5 år/100.000 km.
For præcise detaljer og oplysninger om serviceintervallerne, anbefaler vi, at du tjekker bilens servicehæfte eller kontakter vores autoriserede værksted. Ved at følge disse anbefalinger sikrer du, at din Isuzu D-Max forbliver i god stand og kører problemfrit.
Service af andre bilmærker
Intervallet for serviceeftersyn af en bil kommer an på, hvilken bil du har. Uanset hvilket bilmærke du ejer, kan vi udføre serviceeftersyn i overensstemmelse med producentens anvisninger, så du er sikker på, at din bil opretholder optimal ydeevne og garanti.
Vi følger de retningslinjer og intervaller, der er angivet i bilens instruktionsbog og servicehæfte, så din bil forbliver i optimal stand og garantien opretholdes.
Har du spørgsmål om serviceintervaller eller specifikke krav til din bil, er du altid velkommen til at kontakte os. Vores erfarne teknikere står klar til at hjælpe dig med at sikre, at din bil får den bedst mulige vedligeholdelse efter fabrikantens anvisninger.
Serviceaftale
Abonnér på service – slip for regningen
Med en serviceaftale hos Jørgen Hansen Biler betaler du én fast pris i måneden. Det gør dig fri for at skulle betale en regning hver eneste gang efter dit serviceeftersyn. Det eneste du derfor skal tænke på er at få din bil kørt til værkstedet. Resten bliver ordnet for dig.
Fordele og tryghed med en af vores tre serviceaftaler
Som kunde hos Jørgen Hansen Biler tilbyder vi dig en fleksibel serviceaftale, alt efter hvad der matcher dit behov. Uanset hvilken serviceaftale, du har brug for, står vi altid klar til at hjælpe dig med at finde det perfekte match. Når du tegner din serviceaftale, kan du i samarbejde med vores kompetente rådgivere skræddersy den aftale, der passer dig bedst. Om du har brug for den helt simple Basis aftale, en service- og reparationsaftale i form af vores Komfort aftale, eller vores Komfort Plus aftale, som er vores komplette serviceaftale med alt inkluderet.
Hjulskifte, dækhotel og sporing
Vi tilbyder en omfattende service for dine dækbehov. Vores dækhotel sikrer praktisk og sikker opbevaring til overkommelige priser. Vi hjælper dig med at holde styr på dækmønstret og gør dig opmærksom på risici ved at bruge forkerte dæk i de forkerte årstider. Derudover tilbyder vi præcis 4-hjulsudmåling og professionel sporing, så dine hjul altid er korrekt justeret for optimal sikkerhed og køreegenskaber. Vi sørger for, at din bil altid er klar til vejen med de rigtige dæk.
Elbilhåndtering på værkstedet
Når en elbil kommer på vores værksted, er sikkerhed og korrekt håndtering af køretøjet vores højeste prioritet. Vores mekanikere følger strenge sikkerhedsprocedurer for at sikre både deres egen sikkerhed og integriteten af køretøjet.
Først og fremmest afskærmer vores mekanikere køretøjet for at forhindre utilsigtet adgang eller skader. Dette kan indebære at placere fysiske barrierer omkring bilen eller anvende skilte for at advare om fare. Når det kommer til arbejdet på selve bilen, følger vores mekanikere specifikke protokoller for at sikre, at alle sikkerhedsforanstaltninger overholdes. Dette inkluderer at afbryde bilens strømkilde korrekt, isolere batteriet og bruge specialværktøj og personligt beskyttelsesudstyr.
Vores mekanikere, der håndterer elbiler, er alle opdaterede med den nyeste viden og træning inden for elbilteknologi. Dette sikrer, at de kan udføre arbejdet sikkert og effektivt og altid være i stand til at håndtere de nyeste udfordringer og teknologier inden for elbilindustrien. Vores mål er altid at sikre, at arbejdet udføres på en professionel og sikker måde, så vores kunder kan have fuldstændig tillid til os med deres elbiler.
A/C Service
A/C-Service fra 995,- inkl. kølemiddel!
Har du styr på dit A/C-system? Det er vigtigt at huske, at alle airconditionsystemer og klimaanlæg kræver vedligeholdelse. Over tid mister disse systemer kølemiddel, selv hvis de ikke bruges. Derudover skal olien, som vedligeholder pumpen og pakningerne, udskiftes regelmæssigt, ligesom ved vedligeholdelse af din motor. Derfor anbefaler vi en A/C-service hvert andet år for at sikre, at systemet forbliver driftssikkert. Bemærk, at eventuelle reparationer på grund af manglende vedligeholdelse ikke kan dækkes af reklamationsretten.
I forbindelse med en A/C-service kan det være fornuftigt at få renset systemet. Uden rensning kan systemet indeholde svampesporer, skimmelsvamp og bakterier, som kan være skadelige for helbredet. Især hvis din aircondition har været slukket i længere perioder, f.eks. om vinteren, kan der opstå fugtdannelse i systemet. Når forårssolen opvarmer fugten, kan det skabe grobund for svamp og bakterier. Disse kan spredes i hele bilen, hver gang airconditionen tændes, og i værste fald resultere i allergi, astma eller generel utilpashed.
Forebyggelse og vedligeholdelse er nøglen til at sikre optimal ydeevne fra din aircondition. Derfor er det vigtigt at få udført en A/C-service, der inkluderer rensning, så du kan være sikker på at nyde ren og desinficeret luft i din bil.
A/C-service i elbiler
I en elbil spiller aircondition en væsentlig rolle ikke kun for passagerkomforten, men også for bilens overordnede ydeevne, især når det kommer til batteriets levetid Hvis A/C-systemet ikke fungerer korrekt eller er misvedligeholdt, kan det have negative konsekvenser for bilens batteri.
Når A/C-systemet i en elbil ikke fungerer korrekt, kan det føre til overdreven belastning af bilens batteri. Et ineffektivt A/C-system kan forårsage unødig belastning og øge strømforbruget, hvilket kan resultere i en hurtigere afladning af batteriet og en reduceret rækkevidde pr. opladning. Dette skyldes, at A/C-systemet trækker energi fra batteriet for at køle eller opvarme kabinen, og hvis systemet ikke fungerer effektivt, kan det kræve mere energi end nødvendigt.
Derfor er det afgørende at sikre, at A/C-systemet i en elbil vedligeholdes regelmæssigt og fungerer korrekt for at undgå unødig belastning af batteriet. Dette indebærer periodisk kontrol, rengøring og service af A/C-systemet for at sikre optimal ydeevne og minimal indvirkning på bilens elektriske system.
Bilsyn
Skal din bil til syn? Vi gør det nemt for dig ved at samarbejde med pålidelige synshaller, så du kan få dit syn gennemført effektivt og uden besvær. Alt du skal gøre er at kontakte os, så klarer vi resten og sørger for at koordinere tidspunkter, der passer ind i din kalender. Bilsyn er afgørende for sikkerheden på vejene og for at bevare miljømæssig integritet. Gennem et grundigt bilsyn kan potentielle mekaniske problemer identificeres, og bilens overholdelse af lovgivningsmæssige krav sikres.
Bilsyn er afgørende for sikkerheden på vejene og for at bevare miljømæssig integritet. Gennem et grundigt bilsyn kan potentielle mekaniske problemer identificeres, og bilens overholdelse af lovgivningsmæssige krav sikres. Under et bilsyn bliver alle nøglekomponenter på bilen gennemgået, herunder færdselssikkerhed, dæktilstand, lygter, styretøj, blinklys, reflekser, hjulophæng, støddæmpere samt miljømæssige faktorer som udledning af røg, kulilte og støjniveauer. Ifølge lovgivningen skal alle biler til periodisk bilsyn fire år efter den første indregistrering, og derefter hvert andet år. Dette er for at sikre, at bilerne er sikre og lovlige at køre på vejene. Under synsprocessen kontrolleres alt fra stelnummer og lys til ruder og dæktilstand for at sikre, at bilen er i sikker og lovlig stand. Det er vigtigt at få udført synet rettidigt og hos en pålidelig synshal, da det bidrager til at sikre, at bilen fortsat er sikker, lovlig og klar til at køre på vejene.
Nummerpladeekspedition
Nummerplader hos Jørgen Hansen Biler
Du skal ikke køre ekstra for at få udleveret nye nummerplader, få erstattet dine nummerplader eller for at få en 3. nummerplade. Vi foretager nummerpladeekspedition og udlevering af nummerplader som det eneste sted i Skærbæk. Nummerpladeekspedition skal i de fleste tilfælde bruges af private, som køber og sælger biler privat, men vi bruger også servicen til vores egne biler, så du som kunde kan komme hurtigt på vejene i din nye eller brugte bil.
Råd og vejledning
Har du spørgsmål vedrørende nummerplader, om registrering eller andet, kan du kontakte administrationen i den daglige åbningstid for nummerpladeekspedition, som er:
Mandag til torsdag fra kl. 09:00–14:00
Fredag fra kl. 09:00-12:00
Priser | |
1 sæt à 2 stk. nummerplader til personbil | 1.450,- |
1 sæt à 2 stk. nummerplader til gulpladebil | 1.450,- |
3. nummerplade inkl. forsendelse | 358,- |
Enkelt nummerplade til f.eks. motorcykel | 860,- |
Ejerskifte/omregistrering af køretøj | 590,- |
Erstatningsplade inkl. forsendelse | 868,- |
Afmelding af nummerplader | 125,- |
Fastmontering/tyverisikring af nummerplader | 200,- |
Du skal medbringe
For at vi kan hjælpe dig med at omregistrere din bil skal du huske at medbringe gyldigt ID (pas eller kørekort) og den originale registreringsattest.
Du er velkommen til at downloade og udfylde denne blanket på forhånd, inden du kommer.
Registrering / Omregistrering / Afmelding (Hent PDF)
CitNow – Videokommunikation
Som en del af vores bestræbelser på at tilbyde den bedste oplevelse for vores kunder, har vi implementeret videokommunikation via en kommunikationsplatform der hedder CitNow, der gør det muligt for os at give dig en mere personlig og gennemsigtig serviceoplevelse. Vi tror på, at gennemsigtig kommunikation er nøglen til et godt samarbejde, og med vores videokommunikationsløsning kan vi skabe en mere tillidsfuld og personlig forbindelse med vores kunder.
Ved at tilbyde denne innovative service stræber vi efter at gøre din oplevelse så nem og bekvem som muligt. Med vores skræddersyede videobeskeder kan vi vise dig nøjagtigt, hvad der foregår med dit køretøj, så du kan være tryg ved de beslutninger, der træffes vedrørende reparationer eller vedligeholdelsesarbejde. Du kan også modtage statusopdateringer om dit køretøj eller få svar på eventuelle spørgsmål, du måtte have, alt sammen direkte på din smartphone eller e-mail.
Vores mål med denne service er at give dig den bedst mulige serviceoplevelse og sikre, at du altid er informeret og inddraget i beslutningerne omkring dit køretøj.